espressocafe.ro

duminică, 10 iulie 2016

Truse de machiaj

Truse de machiaj Amalia.ro. Nici o fata nu ar putea rezista tentatiei de a avea macar o trusa de machiaj plina cu toate minunatiile lumii, mici lucrusoare care sa ii puna frumuseata in evidenta si sa ii ascunda imperfectiunile. Cate truse machiaj are o femeie de-a lungul intregii vietii? Nu cred ca v-ati gandit pana acum la acest lucru. Nici eu nu ma gandisem pana in clipa cand mi-am dat seama ca datorita faptului ca exista cosmetice ieftine care fac aceeasi treaba ca si cele scumpe, o fata / femeie isi poate personaliza o multime de truse de machiaj sau le poate comanda gata aranjate cu tot ceea ce trebuie. Tin minte ca din primul meu salariu mi-am cumparat o trusa de machiaj plina de cosmetice ieftine. Am folosit-o intensiv, pana la ultimul fir de culoare si, in ciuda celor ce se spune uneori despre produsele cosmetice care costa foarte putini bani, tenul meu nu a avut de suferit, iar machiajul a aratat intotdeauna impecabil. Ce truse de machiaj se gasesc pe amalia.ro? De exemplu, trusa de machiaj din imaginea de mai jos mie mi se pare a avea tot ce ii trebuie, inclusiv un pret foarte bun. 



"Trusa Farduri 120 Culori si Set 12 Pensule.
Machiaza-te ca un adevarat make-up artisit si transforma machiajul intr-o opera de arta.
Ingredientele de calitate ale fardurilor, iti asigura rezistenta acestora pe parcursul intregii zile. 
Le poti folosi indiferent de nuanta pielii tale sau culoarea ochilor - vei gasi culori care te vor face sa arati incredibil de frumoasa. 
Fardurile sunt foarte pigmentate, au o textura fina si arata perfect pe piele. 

PACHETUL CONTINE : 
- TRUSA MAKE-UP- 120 CULORI 
- Set 12 Pensule MAKE-UP"

Abonarea la newsletter-ul Amalia.ro aduce fiecarui client in parte un voucher cadou in valoare de 20 de lei care poate fi folosit la cumparaturi de pe respectivul site. De asemenea, abonarea la newslettr va poate aduce un cod de reducere de 5% pentru prima comanda!

"LIVRARE GRATUITĂ
Livrare gratuită la domiciliu prin servicii de curierat rapid pentru comenzile mai mari de 200 Lei.
PLATA RAMBURS
Faci comanda online şi plăteşti când primeşti produsele acasă. Este cel mai simplu mod de a plăti produsele comandate.
PLATA ONLINE
Ai posibilitatea de a plăti online produsele comandate, în siguranţă, cu card-ul bancar sau prin serviciul PayPal.
COMANDĂ RAPIDĂ
Nu eşti obligat să te înregistrezi pentru a plasa o comandă. Alegi produsele, completezi formularul cu datele tale şi comanda se înregistrează imediat."

La pretul pe care il au pe amalia.ro aceste truse machiaj, orice fata isi permite sa le cumpere, chiar si din banii de alocatie, cum faceau in urma cu cativa ani colegele de liceu ale fiului meu. Si eu cred ca voi cumpara cate una pe luna pentru a le oferi unor domnisoare din familie, caci putine lucruri pot bucura mai tare o fata ajunsa la varsta dintre adolescenta si maturitate. Ciudat este ca, dupa ce ani de zile am avut in casa si cate 4-5 truse de machiaj, acum nu mai am nici macar una. Nu ma simt batrana, dar nici nu ma mai framanta gandul ca nu pot iesi nemachiata pe strada. Mi se pare un paradox pe care il traim noi, femeile. Cand suntem tinere nu avem nevoie de machiaj excesiv si totusi folosim farduri zi de zi. Mai tarziu, cand ar trebui sa ne machiem pentru a ascunde riduri, paloare si pete, putine dintre noi isi mai bat capul cu asa ceva. De ce oare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu