espressocafe.ro

luni, 11 iulie 2016

Scaune de dining

Eram in vizita la o prietena si tocmai ii povesteam ca am facut niste renovari prin apartament, ca am mutat niste mobila si ca urmeaza sa inlocuim parchetul vechi din sufragerie cu gresia pe care am cumparat-o. Parca dorind sa imi arate ca si ea tine pasul cu noile tendinte, mi-a spus ca a dat comanda pentru niste scaune de dining, ca ii placuse un model anume si simtea ca era exac t ceea ce ii trebuia pentru a da un aspect de nou, de proaspat si de modern sufrageriei sale. Dupa ce mi-a trecut mirarea in legatura cu denumirea de scaune de dining, ne-am uitat impreuna pe internet, la site-ul Scauneonline.ro, locul unde chiar exista cateva modele de scaune de bucatarie si de sufragerie interesante. Mi-a placut si mie un anumit model de scaun de dining si cel mai probabil il voi comanda imediat ce voi termina cu celelalte planuri pe care le am. Am vazut acolo scaune de dining in culori vesele, care chiar pot schimba aspectul unei incaperi, facand-o sa para mai spatioasa si mai luminoasa. Nu stiu cine a avut ideea de a denumi aceste modele scaune de dining, dar cred ca li s-ar fi potrivit la fel de bine numele de scaune de bucatarie sau scaune de sufragerie sau scaune pentru oricare colt al casei. 


Ma rog, cred c a denumirea este ok, ca sa pastrez tonul romglez. Sunt eu dinozaurul care nu poate tine intotdeauna pasul cu modernitatile. Pana la urma, cine ma impiedica sa imi comand scaune de bucatarie si sa le folosesc in sufragerie sau invers? Nimeni, nu? Cine isi imagineaza ca pe scaune de bucatarie se sta numai in timpul mesei? Va raspund tot eu: cei care nu au pisici in casa. Eu, proprietara a patru superbe feline, va spun ca oricate scaune am avea in casa, niciodata nu sunt destule, mai ales daca ai des musafiri, daca iti place sa ai animale in casa, daca vrei incaperi vesele, colorate, unde sa te simti "acasa". 

Intrati macar de curiozitate pe site-ul Scauneonline.ro si, daca va place un scaun de dining, nu ezitati sa va comandati. Va jur ca s-a schimbat total aspectul casei prietenei mele de cand a cumparat acele scaune de dining.




"A existat o vreme cand multi dintre noi am avut o sala de mese/sufragerie cu o masa si scaune de lemn impunatoare. Dar estetica de astazi este mult mai putin rigida si mai relaxata, iar pentru a crea o sufragerie mai proaspata si niciodata plictisitoare cea mai buna modalitate este sa te concentrezi pe scaune.
Puteti achizitiona seturi identice sau puteti amesteca mai multe modele si culori de scaune de sufragerie.Puteti alege un model de scaun de sufragerie clasic sau modern, de la traditionalul scaun din lemn la cel cu tapiteria textila sau piele egologica si cadru din metal sau lemn.
Pentru o doza mai mare de modernism puteti alege scaune de sufragerie realizate integral din plastic ABS.
Pentru alegerea oricarui tip de scaun de sufragerie, ne puteti contacta, iar echipa noastra va sta la dispozitie cu sfaturi si sugestii."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu