espressocafe.ro

luni, 28 septembrie 2015

Traduceri legalizate/autorizate

Legenda spune ca nu poti folosi anumite documente daca nu au avut parte de traduceri autorizate/legalizate. Tot o legenda spune ca aceste traduceri trebuie sa fie facute la academia de traduceri punct ro, locul unde marea majoritate a traducatorilor s-au angajat dupa ce au terminat o facultate de limbi straine sau dupa ce au facut niste cursuri autorizate pentru a putea pune parafa peste actele celor ce au nevoie de traduceri. Scriind pe un blog usor atipic, ma intreb in acest moment daca florile aduse din colturi exotice ale lumii au nevoie de traduceri autorizate de cineva sau reusesc prin insasi frumusetea si parfumul lor sa isi transmita mesajul catre oameni, sa isi exprime entuziasmul fata de noile locuri, fata de grija cucare sunt tratate si ocrotite sau daca, din contra, ar dori sa isi reverse furia si disperarea asupra celor care le smulg din pamantul natal pentru a bucura cateva clipe ochii insetati de frumos ai umanilor fara mila. 


Tin minte de parca s-ar fi intamplat ieri ca lucram in Italia si vedeam la fiecare pas tufe de leandri in floare. Parfumul lor gingas se imprastia in cele patru zari si ma facea sa ma gandesc numai la lucruri placute. Cand m-am intors in tara pentru a apela la serviciile unui traducator autorizat care sa imi rezolve problema unor documente, am vrut sa rup cateva crengute de leandru, sa le duc acasa si sa incerc sa le inmultesc, caci nu vazusem in Romania pana atunci leandri galbeni, grena sau roz, ci numai leandri cu flori albe. Ar fi fost o premiera petru mine si pentru persoanele apropiate mie. In clipa cand am intins mana spre prima crenguta care mi-a iesit in cale, am avut sentimentul ca planta imi vorbeste, ca imi face semn sa nu o rup. Ca si cum deodata as fi putut intelege limbajul florilor sau ca si cum cineva venea cu o traducere autorizata din partea leandrilor din intreaga lume, prin minte mi-a trecut ideea ca planta oricum nu va rezista drumului cu avionul, ca nu voi putea cara dupa mine prin lume o crenguta smulsa din tufa de leandru si ca o voi omori degeaba. 




Am renuntat la idee si am lasat planta sa traiasca, iar eu m-am intors acasa pentru a apela la serviciile de traduceri autorizate ale celor de la Academia de traduceri. 
"Suntem entuziasmați să contribuim zilnic la succesul clienților noștri, care ne-au devenit prieteni, la nivel internațional:
SUTE DE MII de Contracte semnate, Licitații câștigate, Parteneriate încheiate, locuri de muncă create, idei puse în practică, studenți admiși la instituții internaționale de prestigiu, destinații turistice vizitate, întâlniri și prezentări reușite, conferințe și evenimente bine organizate.
Creăm valoare și facilităm comunicarea între oameni, indiferent de limba pe care o vorbesc sau compania pe care o reprezintă în toată lumea
Fiind specializați pe diverse industrii, învățăm zilnic din succesul și domeniul de activitate al clienților
Oferim Soluții pe termen lung, nu prestăm doar servicii
Suntem o echipă de profesioniști, suntem mai mult decât „un birou de traduceri”

Voi cum ati fi procedat daca va iesea in cale o tufa de leandru parfumata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu