espressocafe.ro

miercuri, 16 decembrie 2015

Domeniu web ieftin

Inca din clipa cand mi-a venit ideea de a deschide un blog pe care sa astern Legendele florilor, asa cum mi le imaginez eu, mi-am spus ca ideal ar fi sa incep direct prin a cumpara un domeniu web ieftin. Din pacate, socoteala de acasa nu se potriveste intotdeauna cu cea din targ. La momentul respectiv aveam alte planuri in legatura cu banii mei, apoi s-a intamplat necazul cu mama, asa ca am tot amanat luarea unei decizii serioase in aceasta privinta. Am deschis nerabdatoare blogul pe blogspot, cu toate ca stiam bine cat de limitata este aceasta platforma de blogging si cat de tare ma voi enerva mai tarziu la gandul ca nu am mai avut putina rabdare sau ca nu am cautat insistent o solutie pentru a lua un domeniu web ieftin inainte de a scrie vreo legenda despre flori. 


Ofertele sunt tot mai multe si mai diversificate, insa lenea mea proverbiala si cateva probleme in familie au facut sa tot aman de azi pe maine si de maine pe poimaine, sa gasesc mereu alte si alte intrebuintari banilor de care dispun, ba chiar uneori sa ma intreb de ce anume ar trebui sa imi iau un domeniu web (fie el si foarte ieftin), sa platesc an de an gazduirea, sa depind de serverele si bunavointa unor firme de care cei mai multi nici macar nu au auzit. Apoi imi amintesc ca scriu de patru ani pe un blog cu domeniu propriu, ca am peste zece bloguri pe blogspot (nu, nu ma intrebati de numarul lor exact, ca nu am de gand sa va spun). Doar unul pe domeniu propriu, foarte multe pe blogspot si cateva pe wordpress. Oare mai e cazul sa spun care dintre toate aceste bloguri este mai bun, mai frumos, mai aranjat, mai ingrijit si, cu siguranta mai cautat?

Speram sa pot reusi in luna decembrie a lui 2015, ca un fel de cadou de Mos Craciun, sa imi ofer alte cateva domenii web ieftine (desigur, preferinta mea se indrepta tot spre .ro, dupa cum era de asteptat), insa anumite evenimente din viata mea reala mi-au dat planurile peste cap si m-au facut sa aman, iar si iar, inplinirea lor. Legendele florilor raman in continuare pe blogspot, blogul de pisici ramane pe wordpress, Bruno continua sa scrie pe blogul meu de pe .ro (pentru cei care nu stiu, Bruno este cainele meu in varsta de 11 luni si jumatate - ha, ha, ha), in loc sa aiba propriul blog unde sa abereze in voie fara sa imi plictiseasca cititorii vechi. Poate ca anul 2016 va fi mai darnic si poate eu voi fi mai decisa sa fac acest pas, poate voi cheltui mai putin pe alte lucruri si voi investi banii in niste domenii web, asa cum visez de mult timp... A trecut nepermis de mult timp de cand ma tot gandesc sa fac niste mutari so sa ofer casute noi povestilor pe care le scriu, indiferent daca sunt bune sau mai putin bune, indiferent daca ele intereseaza pe cineva sau nu. Sunt ale mele, imi sunt dragi, ma mandresc cu ele si vreau sa le tin pe domenii web proprii, asa cum imi tin povestile de suflet pe vienela.ro. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu