espressocafe.ro

miercuri, 19 ianuarie 2022

Floarea mea e gata sa infloreasca

 Floarea mea e gata sa infloreasca. Am multe bloguri pe care scriu si unde mi-as putea striga bucuria, dar am ales Legendele florilor astazi. Am muncit mult ca sa ajung aici. Stiu ca de abia acum incepe greul cu adevarat, dar sunt fericita si simt nevoia de a le povesti si altora despre realizarea mea. 

Am spus in titlu si in paragraf ca floarea mea este gata sa infloreasca. Sper sa nu te superi dupa ce afli ca nu este vorba despre o floare adevarata, desi am si d-astea, desigur, ci despre rodul muncii mele de pe youtube. 

La asta ma refer. Canalul meu de youtube, Iubesc Viata, este la un pas de a fi monetizat. A fost greu, dar si placut tot drumul pana aici. Au fost zile in care am vrut sa renunt, sa inchid totul si sa ma intorc pe blog. Au fost si zile in care m-am bucurat ca un copil de cate un comentariu primit sau de o apreciere din partea unui abonat. Floarea mea crestea frumos. Acum e gata sa infloreasca. 

Vino alaturi de mine, caci am nevoie de prieteni cu suflet mare, oameni sensibili care iubesc viata si care stiu sa fie ca niste flori de gingasi si in acelasi timp de puternici. Vino cu mine pe youtube. 




S-ar putea chiar sa iti placa legendele florilor pe youtube

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu