espressocafe.ro

duminică, 21 februarie 2021

Legendele florilor pe youtube

 Legendele florilor pe youtube

Am incercat sa pun unele dintre legendele florilor pe youtube, insa eram atat de nepriceputa, incat mi-a iesit o mare varza. Povestile inregistrate sunt cele pe care le-am scris aici, pe blog, insa editarea lor lasa de dorit si asta face ca omul sa fuga inainte de a le asculta. 

Acum am descoperit un program de editare simplu, pe intelesul meu, iar videoclipurile au deja alta forma, alt aspect si chiar alt impact asupra celor care le vizioneaza. Dar nu stiu cum sa procedez cu cele vechi, cele deja postate pe youtube. 

Uneori ma bate gandul sa le sterg si sa fac altele, mai bune. Alteori mi se pare ca e mai bine ca ele sa ramana acolo, ca o dovada ca am fost mai slaba si astazi sunt mai buna. 

Nu prea am timp sa scriu altele, desi mi-ar placea. Nu am timp nici sa rescriu texte care acum nu imi mai plac. Cei care vor sa asculte legendele florilor pe youtube, sunt liberi sa o faca. Poate ca intr-o zi, candva, le voi putea imbunatati. Pana atunci, am vrut doar sa stiti ca ele exista si sunt la un clic distanta. 

Gata, inchei, ca ma asteapta o multime de treburi cu adevarat importante. Sper sa ai o duminica perfecta, iar saptamana care vine sa iti aduca tot ce iti doresti! 

Problema este ca 

Pana si florile se ofilesc vazand ce au devenit oamenii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu