espressocafe.ro

miercuri, 11 noiembrie 2020

Pana si florile se ofilesc vazand ce au devenit oamenii

Pana si florile se ofilesc vazand ce au devenit oamenii

As vrea sa fie doar o legenda, insa nu este.  Pare sa vina apocalipsa. Pana si florile se ofilesc vazand ce au devenit oamenii. In acest moment nu am dispozitia necesara pentru a scrie pentru legendele florilor o poveste pe aceasta tema, insa o voi face in curand, caci ea deja s-a nascut si creste in mintea mea. Ramaneti aproape. 

In luna august am vizitat niste prieteni in Anglia. Aveau casa plina de flori, lucru care m-a dat peste cap, caci eu le-am pierdut, rand pe rand, din cauza animalelor. Cainii imi daramau ghivecele, iar acasa, in Romania, pisicilor le placea sa rascoleasca pamantul din ghivece si chiar sa isi faca nevoile in el. 


Fun Dog Facts: Coloring Book Children Aged 4-10 years




Intoarsa in Scotia, m-am plimbat prin magazine pentru a-mi cumpara flori. Am luat un pui de ficus cu vreo 7 frunze, un soi de palmier cu frunze de un metru, un asparagus mic, dar bogat. Mai aveam doua feluri de cactus (asta nu le-a placut cainilor). Am mai cumparat de pe market place o floare cataratoare (imi scapa numele la ora asta, caci sunt foarte obosita). 

Ei bine, din toate, pare ca numai cactusilor le merge bine. Ficusul a pierdut toate frunzele. Palmierul se usuca vazand cu ochii. Planta cataratoare este anemica, de parca ar creste prea repede fortata de lumina. De cate ori ma uit la ele imi spun: Pana si florile se ofilesc vazand ce au devenit oamenii.

Inclusiv eu. Ma enervez repede. Obosesc repede. Nu mai am rabdare cu prostii. Nici cu cei care cred ca le stiu pe toate. Dar aleg sa nu ma cert, ci sa ii scot din viata mea. Oamenii nu mai sunt oameni. Pana si eu simt ca ma schimb. As vrea sa ma pot transforma, sa devin altceva, ca intr-o carte cu povesti fantastice

Poate un lup. Mereu mi-au placut lupii. Sunt animale fascinante. Vezi si Fun Dinosaur Coloring Book: Cute Colouring Book Pages with Adorable Dinosaur for Boys and Girls, for Toddlers and Kids to colour (Stories and coloring books for children).




Si nu le plac plantele decat daca se pot ascunde dupa ele. Deci nu le-ar strica. Florile nu ar deveni doar legende in urma intalnirilor cu mine. Poate ar creste frumos, asa cum o faceau candva, cand aveam timp si rabdare sa ma ocup de ele. 

Acum nu mai am. Dar voi reveni pe blog cu o noua legenda a florilor cat voi putea de repede. Fiti pe faza. Si iubiti florile. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu