espressocafe.ro

sâmbătă, 18 iulie 2020

Legendele florilor sunt tot ce pot darui in acest moment

Legendele florilor sunt tot ce pot darui in acest moment


Am deschis acest blog, Legendele florilor, cu mare drag si cu speranta ca voi avea suficient timp sa ma ocup de el, caci tare imi doresc sa pot povesti lumii despre ceea ce imi trece prin cap si despre legendele care imi imaginez ca ar fi putut fi.

Realitatea mi-a aratat ca viata e grea si trebuie traita. Trebuie sa muncesc pentru a castiga bani. Uneori sunt prea obosita pentru a ma bucura de pasiunile mele. In drumurile mele ma opresc mereu si fotografiez flori frumoase. In minte mi se nasc imediat povesti, numai ca rareori am timp sa le dezvolt si sa le notez undeva.

In secret sper ca va veni ziua cand voi putea scrie doar ceea ce vreau si atat de mult cat imi doresc. Nu numai despre diverse legende, ci despre tot ceea ce ma pasioneaza. Cine stie cand, si mai ales daca, se va intampla... Eu ma straduiesc zilnic sa muncesc mai mult si mai bine, sa ma informez si sa imi imbogatesc cultura generala.


Ma straduiesc, de asemenea, sa ofer celor din jur mici bucurii. Vreau sa va ofer si voua, celor care ma cititi, mici placeri. Legendele florilor sunt tot ce pot darui celor dragi in acest moment. De aceea va invit sa cititi sau, dupa caz, sa recititi anumite povesti de pe acest blog.

legendele florilor


Le-am scris cu drag. Uneori am petrecut destul timp pentru a le aranja, alteori le-am scris din fuga, de teama ca pierd ideea daca astept pana in ziua cand am suficient timp. Iata cateva dintre cele mai cautate legende ale florilor de pe blogul meu:


Daca va plac, am sa va rog sa ma ajutati cu un like, share, comentariu. Legendele florilor sunt tot ce pot darui in acest moment. Dar ramaneti aproape. S-ar putea ca jelania de astazi sa ma motiveze sa imi fac timp sa scriu despre o floare pe care am gasit-o in Scotia si care m-a fascinat. Poza mai sus. 

Aici puteti vedea o parte din ceea ce vad eu zilnic in Scotia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu