espressocafe.ro

marți, 18 octombrie 2016

Ceai Oolong

Ceai Oolong la preturi accesibile puteti gasi oricand in magazinul online Artaceaiului.ro. Mie acest ceai oolong mi-a atras atentia intai datorita numelui ciudat, dar nu urat. Mi se pare a fi un nume interesant, melodios si, daca ma gandesc la ceea ce se spune despre ceaiul oolong, ca ar avea puterea de a combate efectele imbatranirii tenului, nu pot decat sa il apreciez mai mult si sa imi indrept ochii catre el. Da, am de gand sa il incerc si sa ma bucur de efectele sale pe termen cat mai lung. Se mai spune despre ceaiul oolong ca este mai dulce si mai parfumat decat alte variante de ceai, lucru care nu poate decat sa ma bucure, mai ales ca eu nu sunt un bautor de ceai in cel mai adevarat sens al cuvantului, chiar daca am zile in care imi place sa ma invalui in arome calde de ceai, sa citesc si sa visez (la nemurirea sufletului, desigur) cu o cana de ceai parfumat in mana. Cei care doresc sa guste acest sortiment, care este mai putin bogat in teina decat ceaiurile verzi, trebuie sa stie ca infuzia de ceai oolong pret de trei minute se tine, caci altfel ceaiul va elibera o mai mare cantiotate de tanin si aceasta va reusi sa acopere aromele dulci-florale caracteristice minunatului ceai oolong.

Am avut ocazia de a vedea la tv un reportaj despre cum sunt pregatite frunzele de ceai inainte de a fi livrate catre pasionatii de aceasta fina bautura si singurul meu regret este ca la acea vreme nu eram destul de familiarizata cu numele ceaiurilor sau cu aromele lor, astfel ca nu mai retin exact care erau caracteristicile fiecaruia. Totusi, pentru a nu spune ceva gresit, am cautat detalii pe wikipedia si am aflat ca memoria nu imi joaca feste. Pentru ceaiul oolong exista mai multe metode de prelucrare, insa de departe cea mai interesanta este cea in care frunzele sunt agitate in niste cosuri, lucru care face sa se inroseasca marginile frunzelor, in vreme ce mijlocul ramane verde si nu fermenteaza. Ceaiurile oolong provin, in cea mai mare parte, din India, China si Taiwan si pot fi gasite in mai multe sortimente, in functie de gradul de fermentare, caci unele sunt doar putin fermentate, in vreme ce altele sunt fermentate mai mult. Oricum, la noi ajung intr-o stare excelenta, avand arome specifice si gust deosebit. Bautorii de ceai le cauta in principal pentru faptul ca aduc beneficii organismului. Puteti incerca si voi celebrul ceai oolong pret de o ceasca si apoi sa reveniti aici cu impresii. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu