espressocafe.ro

marți, 18 octombrie 2016

Anvelope pentru camion

Eram la un gratar, la niste prieteni si tocmai le spuneam ca, daca as locui la curte, as incerca sa fac rost de niste anvelope pentru camion, caci multe lucrusoare dragute pentru gradina se pot face din ele, daca ai rabdare, un strop de talent si neaparat sculele potrivite. Un prieten al sotului meu mi-a raspuns imediat ca imi poate oferi niste anvelope de camion de dimensiune 295/60 r22.5, de parca eu, femeie fara masina, fara permis si fara un minim de cunostinte legate de masini, as fi putut face diferenta intre acele cauciucuri pentru camion si altele, cu alte dimensiuni. Tipul este sofer profesionist si lucreaza pe un camion, asa ca are destule anvelope pentru camion, daca imi doresc. Il cred pe cuvant, dar pana cand nu ma voi muta la curte, nu am ce face cu ele, nu am unde sa le depozitez si ma gandesc daca nu cumva ele pot fi mai de folos altor persoane, care nu stau inghesuite intr-un apartament. Prietenul sotului meu ne povestea ca e satul de coincidente stranii, ca are nevoie de cauciucuri pentru camion numai cand e plecat la drumlung, niciodata cand are curse scurte prin zona. 


Din acest motiv a invatat sa fie precaut, sa isi comande din timp anvelope de camion de dimensiune 295/60 r22.5 (probabil astea sunt dimensiunile care ii trebuiesc lui; o denumire care mie imi este greu si sa o memorez), sa le aiba de rezerva in masina pentru cazul cand are nevoie, sa le poata inlocui imediat cand descopera problema. Daca printre cei care imi citesc blogul se numara soferi de camion sau persoane care detin o firma unde este permanent nevoie de cauciucuri pentru camion, va ofer gratis un pont: le puteti gasi la preturi foarte bune in magazinul online PremiumAnvelope.ro. Tot pe acest site veti mai putea gasi si  anvelope de vara, anvelope de iarna, anvelope 4x4, anvelope cargo, anvelope de camion, anvelope industriale si anvelope agricole. Livrarea se face foarte rapid indiferent de locatia in care va aflati (cam doua zile lucratoare de la finalizarea comenzii), iar produsele pot fi verificate la curier inainte de efectuarea platii. Veti putea comanda anvelope indiferent de bugetul de care dispuneti, caci pe acest site se gasesc cauciucuri marcile Firenza, Sumo, Matador, Mitas, Yokohama, Goodyear / Dunlop, Continental, Michelin etc., dar si alte marci, la comanda. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu