espressocafe.ro

marți, 23 august 2016

Ulei de motor

Suntem o familie traznita, va jur, iar faptele noastre o confirma zilnic. In ultima saptamana am tot vorbit despre ziua cand ne vom cumpara masina, cu toate ca in casa si pe carduri, adunat de la toti, nu aveam mai mult de 1000 de lei, bani din care ar trebui platite facturile si reparata centrala termica. Dar asa suntem noi, niste visatori. Incercam sa ne punem de acord asupra marcii de masina pe care o vom alege si deja ne certam pentru magazinul de unde vom cumpara piese auto cand va fi cazul, despre locurile unde vom merge in plimbare, despre tot felul de nebunii. Aseara, de exemplu, le-am spus baietilor ca stiu sigur un lucru: ulei de motor bun de aici poate fi cumparat. Au inceput sa rada, mirati ca acum ma pricep si la uleiuri auto. Nu e nevoie sa fie omul mecanic ca sa stie unde exista preturi bune la ulei de motor, le-am replicat, amintindu-le ca petrec foarte mult timp in online si aflu de la prieteni de unde isi cumpara uleiuri auto bune. 


Si tot aseara a mai fost o faza draguta. Baiatul meu sustine ca masinaspre care ne-am indreptat ochii eu si sotul meu este mult prea mica, are un portbagaj aproape inexistent si nu ne va fi de mare ajutor. Sotul meu, suparat ca baiatul incearca sa ma influenteze, sa imi bage in cap ca ne vom inghesui daca vom merge in vacanta patru oameni, daca vom lua si cainele si vom avea multe bagaje, a replicat: portbagajul acelei masini e destul de mare incat sa incapa in el 2-3 genti de voiaj. Daca vrei sa poti dormi lungit pe drum, mergi cu trenul sau iti cumperi tir. Daca vrei sa cari saci, iti cumperi caruta, nu masina. Acum, eu va spun sincer ca nu am o parere foarte clara in privinta masinii pe care sa o cumparam. Toate cele care imi plac cu adevarat au niste preturi fenomenale, iar cele pe care ni le-am putea permite in viitor, daca punem niste bani deoparte, nu imi plac foarte tare sau m-ar putea face sa stau mereu cu inima cat un purice pe drum. Pana cand vom reusi sa ne punem de acord in privinta masinii, ne mai certam putin pentru uleiuri auto, ca doar nu degeaba suntem familia traznita. :)))



"De ce sa cumperi de la Autohut.ro?

· Transport gratuit pentru orice comanda peste 399 lei, indiferent de numarul de colete, greutate sau locatie
· Pentru orice comanda sub 399 lei transportul este 20 lei indiferent de numarul de colete, greutate sau locatie
· Toate produsele noastre beneficiaza de garantia oferita de producator
· Plata in rate fara dobanda la sediu sau online prin StarBT sau Card Avantaj
· Service auto propriu in Bucuresti
· Poti returna orice produs in pana la 30 zile si primesti garantat banii inapoi
· Consultanta profesionala oferita de personalul Autohut.ro
· Livrare prin curier in 24 de ore sau in aceeasi zi din showroom-ul nostru
· Magazin atestat Trusted.ro
· Datele personale sunt securizate prin Rapid SSL
· Singurul magazin online de piese auto care ofera plata online cu cardul"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu