espressocafe.ro

luni, 25 iulie 2016

Servicii profesionale de Retelistica

Sa tot fie vreo 10 - 15 ani de cand am gasit prin bucataria mamei mele un teanc de hartii scoase la imprimanta. Pentru ca nu era nimeni acasa, iar eu ma plictiseam asteptand, m-am asezat pe un scaun si m-am apucat sa citesc. Erau acolo o multime de informatii referitoare la retelistica, la calculatoare, la legaturi intre servere si multe altele, despre care eu nu stiam nimic. Mama cu siguranta nu era interesata de aceste informatii, asa ca am dedus imediat ca hartiile erau de la vecina, cadru didactic la universitatea din oras. Mi-am ocupat cateva ore citind despre retelistica si despre servicii retelistica, despre cum se conecteaza intre ele calculatoarele unei firme, despre cum se poate proteja infrastructura astfel incat sa fie cat mai bine securizata si multe altele de acelasi gen. La acea vreme am inteles cam jumatate din ceea ce scria acolo, caci nu eram familiarizata cu termenii, dar asta m-a si facut sa apreciez cum se cuvine munca firmelor care ofera Servicii profesionale de Retelistica. Atunci cand am intrat, mai mult din intamplare, pe site-ul celor de la Fixmypc.ro, m-au napadit amintirile acelei zile de demult, cand am vazut pe foile scoase la imprimanta scheme asemanatoare, toate cu referire la retelistica si servicii retelistica. 



"De ce sa alegeti servicii retelistica puse la dispozitie de FixMyPC? Iata care sunt cele mai importante beneficii:
- Avem preturi ieftine, corecte, care reflecta in mod direct calitatea serviciilor
- Oferim garantie pentru produse
- Personalul nostru are experienta vasta in domeniu
- Suntem eficienti si profesionisti"




Anul 2016 inseamna o tot mai mare nevoie de calculatoare bune si de o retelistica bine pusa la punct, astfel incat comunicarea si informatiile interne din institutii sau firme sa fie accesibile celor care sunt in drept sa le primeasca si, in acelasi timp, sa fie cat mai bine securizate contra celor din exterior. 


'Pentru ca retelistica sa functioneze in conditii optime, este foarte important ca infrastructura sa fie bine protejata, sa nu aiba brese de securitate si sa fie dimensionata corect.

Noi asiguram toate aceste lucruri prin intermediul serviciilor de retelistica pe care le punem la dispozitie: retele wireless, retele LAN, gestiune retea (echipamente retelistica), solutie network inventory (inventarierea echipamentelor din retea), implementare retele virtuale private (VPN), proiectare arhitectura retea dimensionare retea."



"Retelistica este cea care mentine legatura intre servere si statiile de lucru, iar comunicarea intre echipamente este posibila doar prin intermediul unei retele bine puse la punct. In acest sens, este importanta asigurarea unor servicii retelistica profesionale.

De-a lungul timpului, retelele au evoluat rapid, ajungand de la modele rudimentare, privite cu scepticism, pana la unele cu performante impresionante. In prezent, metodele de conectare sunt intr-un proces constant de dezvoltare si sunt foarte diverse, cuprinzand o gama foarte variata de cabluri clasice pe cupru (UTP FTP) si de fibra optica, precum si legaturi prin radio cum ar fi Wi-Fi sau Bluetooth."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu