espressocafe.ro

marți, 14 iunie 2016

Cazare Sfantu Gheorghe

Se spune ca omul din greseli invata. Acest lucru sper sa fie valabil si in cazul nostru particular, caci anul acesta am trait o vacanta de vis pe litoral si am fost intampinati acasa de un adevarat cosmar. Stiind ca pe plajele din tara noastra nu mai este voie cu caine, am decis sa il lasam pe Bruno la o pensiune canina. Acest lucru ne-a ajutat, pe mine si pe sotul meu, sa avem o vacanta linistita, sa ne relaxam cu adevarat, sa mergem pe unde ne-a poftit inima, sa facem tot ceea ce am vrut. Din nefericire, cainele nostru nu s-a aratat la fel de entuziasmat de vacanta fortata de care a avut parte. L-am primit inapoi mai mult mort decat viu: speriat, infometat, nedormit, cu febra. Ce i s-a intamplat acolo nu vom afla probabil niciodata. Ni s-a spus doar ca este rau, rau, rau, cu toate ca noi il stim a fi un caine bland, iubitor, chiar daca nu foarte docil. Ne-am decis imediat sa nu mai plecam fara el niciodata. Probabil urmatoarea destinatie de vacanta va fi tot undeva unde exista apa. Ne-am uitat dupa Cazare Sfantu Gheorghe si am descoperit o lume de vis, in care atat noi, cat si cainele nostru ne vom simti cu siguranta foarte bine. 


De ce vrem sa optam pentru Camping Sfantu Gheorghe? Motive sunt multe. Cand ne-am uitat pe internet dupa Cazare Hoteluri Sfantu Gheorghe, ni s-a parut ca preturile sunt putin cam mari pentru buzunarul nostru. In plus, eu imi amintesc cu mare placere de cele doua ocazii in care am dormit in cort, o data la mare si o data la munte. Parca in camping e o atmosfera mai vesela, toata lumea vorbeste cu toata lumea, iar preturile nu sunt foarte mari. Desigur, daca as gasi Cazare Hoteluri Sfantu Gheorghe ieftina si unde sa fie primit si cainele meu, probabil as opta pentru o camera de hotel in detrimentul cortului. Dar eu sunt o fire deloc pretentioasa. Grija mi se indreapta catre sotul meu, caruia ii place confortul, si catre cainele meu, pe care nu vreau sa il mai tin vreodata despartit de noi. Daca stiti de vreo oferta de nerefuzat in legatura cu subiectul Cazare Sfantu Gheorghe, va rog sa ma anuntati. Deocamdata, cel mai atractiv mi se pare site-ul TUI - TravelCenter.ro.

"TUI TravelCenter vine cu o noua directie si propune sa facem impreuna un pas mare dinspre "Vacanta pentru toti" inspre promisiunea individuala a unei "Vacante pentru tine"! Produsele noastre variate servesc drept proba pentru aceasta promisiune de brand!"
"Desi nu mai are nevoie de nicio prezentare, iata cateva date care atesta dimensiunile sale: TUI opereaza in 180 de tari, are aproximativ 30 de milioane de clienti anual si peste 71.000 angajati.La nivel mondial compania are trei departamente principale: TUI Travel, TUI Hotels and Resorts si Cruises. Cifra de afaceri a Grupului TUI se ridica la peste 19 miliarde de euro."

Iata si motivele pentru care tare imi doresc sa ajung la Sfantu Gheorghe si pentru care sunt interesata de cazare Sfantu Gheorghe:
"Sat pescaresc – singurul din Romania cu ulita de nisip – amplasat intr-un loc deosebit: acolo unde Delta Dunarii imbratiseaza plaja Marii Negre. Sfantu Gheorghe este locul in care te poti bucura in aceeasi masura de spectacolul Deltei si relaxa la malul Marii Neagre, pe o plaja cu nisip fin, lunga de 38 de km.
In cadrul resortului Green Village din Sfantu Gheorghe se organizeaza an de an, in luna august, Festivalul International de Film Independent Anonimul."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu