espressocafe.ro

luni, 16 mai 2016

Husa microsoft lumia 930

Ati observat ca cele mai moderne gadgeturi aparute au niste nume cu adevarat sf? Mie asa mi se pare (sunteti liberi sa ma contraziceti, daca doriti sau simtiti nevoia) si observ cu uimire ca pentru cei foarte tineri acest lucru nu pare sa fie un inconvenient. Toti reusesc sa tina minte numele formate din cifre si litere fara pic de efort, spre deosebire de persoanele trecute de o anumita varsta, care uneori fac mari eforturi pentru a-si aminti macar cum se aprinde un asemenea gadget sau la ce anume foloseste. In plus, in fiecare noua zi apare un alt accesoriu folositor, care sa protejeze telefoane si tablete, astfel incat utilizatorii sa poata prelungi pentru cat mai mult timp viata jucariei lor, care nu e chiar ieftina, spun eu. Nici husa microsoft lumia 930 nu costa chiar doi lei, insa faptul ca este lucrata din piele naturala, ca poate proteja cum se cuvine gadgetul si ca arata extraordinar de bine, face sa merite fiecare banut investit in ea. 

Tin minte ca la vremea cand a aparut Nokia Lumia 930, baiatul meu mi-a facut capul mare incercand sa ma convinga ca are si el nevoie de aceasta jucarie. In contradiscutie i-am adus tot felul de argumente pe care nici macar nu s-a deranjat sa le asculte. I-am spus, printre altele, ca se va demoda rapid si peste o luna isi va dori o alta jucarie cu care sa isi uimeasca prietenii. M-a privit de parca tocmai coborasem dintr-o naveta spatiala venita de pe marte si mi-a spus mahnit ca nu inteleg nimic din lumea actuala, ca lumia 930 nu este o simpla jucarie si ca nu se va demoda atat de usor pe cat vreau eu sa imi imaginez. Adevarul adevarat este ca in acel moment nu dispuneam de toti banii necesari achizitionarii acelei jucarii, cum imi place mie in continuare sa o numesc. Si tot adevarat este ca am prieteni si rude care ne iubesc si care nu au ezitat sa puna mana de la mana pentru a ma ajuta sa ii cumpar baiatului minunatia pe care o dorea. Dar cererile nu s-au incheiat aici, dupa cum lesne va puteti imagina. Dupa ce s-a vazut cu Nokia Lumia 930 in buzunar a vrut si o husa microsoft lumia 930, sa fie sigur ca nu se intampla nimic cu iubita lui comoara, daca o scapa pe jos din greseala. I-am cumparat, ca asta nu mi s-a mai parut o avere pe langa gadgetul in sine. 

Daca si voi aveti nevoie de o husa microsoft lumia 930, sa stiti ca noi am comandat de pe site-ul oau.ro, comanda a fost usor finalizata si pachetul a venit acasa intr-un timp scurt, lucru care as dori sa se intample de cate ori imi cumpar ceva de pe internet (legat de asta, unii dintre voi poate isi amintesc ziua cand sotul meu a comandat de pe un site o caciula grena, pe confirmarea comenzii scria ca e rosie si cand a ajuns la noi era de fapt roz). 
"Cauti husa perfecta pentru Nokia Lumia 930? Doar pe oau.ro GASESTI la cel mai mic pret huse, tocuri si carcase pentru Nokia Lumia 930. Ofera protectie si siguranta telefonului tau cu huse sau carcase fine si elegante dar mai ales rezistente si special concepute pentru telefonul tau. Husele de la oau.ro iti asigura fixarea perfecta a telefonului si protectie impotriva socurilor de orice fel ! Uita de zgarieturi, amprente, sau orice alta urma folosind o husa si o folie de protectie special conceputa pentru smarphone-ul tau. AI de ales dintre o multitudine de marci cu traditie in domeniul accesoriilor smartphone care iti garanteaza calitatea si fiabilitatea huselor dedicate. ReneLether, Nilkin, Spingen sau marcile de top Noreve Saint Tropez si PielFrama, acopera intreaga gama de modele, materiale si preturi disponibile pentru tine doar la OAU.RO. Prelungeste viata telefonului Nokia Lumia 930 protejandu-l! Comanda ACUM huse din materiale ecologice sau piele naturala si folii ecran antireflexie de pe oau.ro si le primesti a doua zi !!!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu