espressocafe.ro

vineri, 8 aprilie 2016

Lavete de sters praful

Stiti cumva unde as putea gasi lavete de sters praful de pe bloguri? Ma entuziasmez rapid, deschid un blog, scriu cateva articole pe el, apoi il abandonez fara prea multe pareri de rau. Las timpul sa treaca, ma ocup de alte proiecte, dupa care imi vine iar o ideea stralucita si mai deschid un blog. Istoria se repeta. Scriu cateva articole, apoi las praful sa se astearna pe el. Iata un motiv bun sa caut acum niste lavete de sters praful. Lavete adevarate, de genul celor care se folosesc in in industrie sau cum faceam candva la scoala, la orele de lucru manual, stiu unde sa gasesc. Le veti gasi usor si voi daca dati un clic pe linkul de mai sus. Problema este ca eu de altfel de lavete am nevoie: ori o motivatie mai puternica, ori un om care sa ma inlocuiasca, sa scrie cate ceva din cand in cand, sa nu se depuna stratul de praf chiar atat de gros. Sa luam de exemplu acest blog. Mi-a placut mult de tot sa scriu legendele florilor si cred ca inca imi mai place, dar nu ma motiveaza nimic, asa ca le pastrez in minte sau uit ideile de cum imi vin, plictisite si ele de acest abandon, de paragina instalata in gradina cu flori. 

"In orice sector, pentru o buna desfasurare a activitatii, se impune mentinerea igienei. Atat in ceea ce priveste mentinerea curateniei in sectorul rezidential, dar mai ales cu precadere in sectoarele de prelucrare sau industriale, lavetele sunt extrem de utile pentru misiunea mentinerii igienei.
Lavetele din bumbac indeplinesc concomitent doua roluri importante la igienizare – inlatura eficient petele si absorb rapid lichidele, lasand suprafata uscata si curata. Astfel sunt recomandate in orice situatie este nevoie de igienizare, fie ca e vorba de curatenie casnica sau de cladiri de birouri, spatii institutionale sau chiar industriale.
IMPORTANT! Lavetele din bumbac sunt recomandatate si pentru faptul ca acestea pot fi reutilizate, bumbacul curatandu-se usor iar laveta avand astfel un plus pe partea de rezistenta si refolosire."

Da, sa nu uit de igiena. A blogurilor, zic, ca de restul se ocupa lavetele de sters praful. Pe blog tot eu trebuie sa am grija la blogurile din blogroll, sa le verific din cand in cand, sa vad daca linkurile sunt functionale, daca site-urile respective mai exista, daca se mai scrie pe ele si ce anume se scrie, sa schimb din cand in cand pozele, sa nu se plictiseasca prea rau cititorii care trec pe aici sa afle daca a mai aparut vreo legenda, sa ies din casa pentru a face cate o fotografie, caci povestile nu au nici un farmec daca nu au alaturi imagini doveditoare. Da, e o munca grea si plictisitoare, iar eu nu reusesc nici macar sa profit de zilele in care am chef de scris, caci atunci mai mult ca sigur se iveste ceva: ori trebuie sa plec pe undeva, ori e cainele prea agitat si vrea sa se joace intreaga zi, ori imi vin musafiri si trebuie sa le tin de urat, ori cine mai stie ce. 

Acestea fiind spuse, inchei acest articol cu intrebarea din prima propozitie: Stiti cumva unde as putea gasi lavete de sters praful de pe multele mele bloguri? Tare as vrea sa regasesc undeva pofta de altadata, cand eram in stare sa stau lipita de calculator intreaga zi si sa scriu fara oprire despre tot ceea ce imi trecea prin minte. Chiar si acest articol trebuie incheiat repede, ca latra Bruno langa mine, cerand sa fie scos la plimbare. :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu