espressocafe.ro

marți, 5 ianuarie 2016

Servicii de vidanjare in Bucuresti

In ciuda faptului ca Bucuresti este, la urma urmelor, o capitala europeana, in anumite zone ale sale oamenii inca mai traiesc ca la sat. Contrastul dintre casele vechi, darapanate, saracacioase, si cele foarte noi, elegante, dotate cu tot confortul posibil, dar si dintre ultilele neasfaltate, pline mereu de noroi, si aleile incarcate de flori si pavaje lucrate cu stil, este izbitor de mare si, cel putin in opinia mea, ar trebui sa traga un semnal de alarma, sa arate lumii ca ne indreptam catre o societate care ne va imparti in foarte bogati si foarte saraci, asa cum vedem ca se intampla in acest moment in India, de exemplu. Auzisem povesti despre cum contrastul dintre lumea foarte saraca si cea foarte bogata te izbeste inca de la primii pasi facuti pe strazile marilor orase indiene. Povestea o fata ca a vazut in plimbarile ei o frizerie de lux la care se inghesuiau oamenii de pe cea mai inalta treapta a societatii si, chiar in fata acestei frizerii, pe trotuarul plin de praf, un batran care isi astepta clientii la tuns stand pe un scaun subred. Tinea in mana un pieptan si o foarfeca. La el se opreau cei mai saraci locuitori ai acestei tari, in vreme ce, alaturi, se tundeau cei mai bogati. 

Daca stam sa ne gandim putin, viata nu e simpla in nici un colt al lumii. Depinde doar de noi sa ne-o usuram, sa luam din ea ceea ce este mai frumos si mai curat, sa apreciem ceea ce avem si sa nu ne dorim ceea ce stim ca nu vom putea avea. Am fost uimita afland ca inca mai exista servicii de vidanjare in bucuresti, insa numai pentru o clipa. Mi-am amintit ca servicii de vidanjare nu inseamna doar curatarea wc-ului din fundul curtii lui mamaie, ci si lucrari pentru casele celor bogati, lucrari cum ar fi: desfundari, curatari canalizare, stropirea spatiilor verzi, spalarea spatiilor si incintelor betonate, spalarea piscinelor (si ce casa de om bogat nu are in curte o piscina generoasa?), decolmatari si denisipari. Desigur, toate aceste servicii nu se adreseaza numai oamenilor care au reusit in viata, ci si anumitor societati ce detin spatii mari si au nevoie sa le curete intr-un fel sau altul. Gandul mi-a fugit imediat la pensiunea canina unde am lasat noi cainele vara trecuta, cand am fost plecati la nunta prietenilor nostri. Probabil si ei apelau la servicii de vidanjare pentru a curata rapid si eficient spatiile in care dormeau cainii, nu-i asa?

Acum, chiar in timp ce scriu aceste cuvinte, zambesc la gandul ca in ziua de revelion am fost la un pas de a pune mana pe telefon si a chema o firma care sa imi desfunde scurgerea din baie. Cand toata lumea pregatea salate de boeuf si torturi, noi placam cu faianta cada, dadeam cu lavabil si ne chinuiam sa desfundam canalizarea ce se infundase cu multi ani in urma, inainte ca ai mei sa cumpere apartamentul. Am spart cimentul adunat in jurul sitei cu dalta si ciocanul, am bagat sarme pe teava pentru a incerca sa o desfund, am cumparat pliculete cu granule special concepute pentru desfundarea tevilor, apoi am renuntat. Abia aseara a venit o prietena cu un "sarpe" imprumutat de la vecinii ei si ne-a ajutat sa desfundam scurgerea. Acum ma intreb daca nu ar fi fost mult mai simplu sa apelez de prima data la o firma care sa faca in locul nostru aceasta treaba murdara, ca sa nu ma prinda revelionul asa cum m-a prins, rupta de oboseala. :)) 

"S.C. DINSTEF COM S.R.L. este o societate comerciala cu capital privat integral romanesc, orientata catre nevoile clientului si catre satisfacerea acestuia.
Domenii de activitate
Domeniul principal de activitate il reprezinta: eliminarea deseurilor si a apelor uzate, salubritate si activitati similare, prioritar servicii 
de vidanjare ecologica, vidanjare grasimi, curatare si spalare mecanizata, desfundare mecanizata a retelelor de canalizare.
Seriozitate
Sperand ca vom putea stabili in curand relatii de afaceri cu firma dumneavoastra, va stam la dispozitie cu promtitudine si profesionalism. 
Datorita seriozitatii si a promtitudinii angajitilor nostri cativa clienti au ales sa incheie contracte de colaborare cu societatea noastra."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu