espressocafe.ro

luni, 25 ianuarie 2016

Corpuri de iluminat

A trecut mult timp de cand tot planuiesc sa imi cumpar corpuri de iluminat Magicled. Am citit o multime de lucruri bune despre ele, m-am documentat, dar intotdeauna s-a ivit cate ceva care, pe moment, mi s-a parut mai important de facut. Ba am renovat prin baie si pe holul de langa baie, ba ne-am cumparat un covor nou, ba am facut revizia la centrala termica, ba am fost la o nunta, ba s-a imbolnavit cainele si a trebuit dus la veterinar... Toate astea sunt importante, insa in sinea mea stiu si cat de important este sa folosesti un bec LED in locul becurilor obisnuite, iar firma Magic Led tocmai asta face: pune la dispozitia clientilor cele mai bune, mai sigure si mai ieftine produse de pe piata. Uneori, seara, imi place sa ma uit cu sotul si copilul meu pe site-ul lor, sa ne facem planuri in legatura cu ceea ce vom cumpara de acolo, sa ne imaginam cum va arata casa dupa ce totul va fi gata. 

Chiar aseara, de exemplu, baiatul meu spunea ca ar fi si el interesat sa cumpere ceva de acolo, daca tot vom da comanda pentru noi. Il intereseaza un proiector led Magicled pentru interior.
Sincera sa fiu, nu am inteles prea bine ce este acel proiector si la ce ii foloseste, dar nici nu m-am impotrivit ideii de a-l cumpara, ca doar nu costa o avere. I-am spus doar sa nu ma orbeasca cu el seara, cand stau la calculator. In rest, e liber sa faca ce vrea cu oricare corpuri de iluminat sau proiectoare led ar cumpara (cu banii mei, desigur, ca asa face orice copil care se respecta). La fel va spun si voua: daca va doriti corpuri de iluminat sau proiectoare led, clic pe unul dintre linkurile de mai sus. Veti ajunge in locul potrivit, pe site-ul magicled.ro.





"Sfaturile MagicLed.ro pentru a alege sursele de iluminat LED

Alegerea unui bec nu trebuie făcută la întâmplare şi nicidecum doar pe criterii de cost. Fiecare tip de bec este caracterizat de energia consumata, fluxul luminos emis, tipul de lumină generat şi eficienţă. Toate aceste detalii pe care tindem să le ignorăm, au efecte imediate sau pe termen lung asupra stării de confort şi sănătăţii noastre."


"Gama de produse comercializată include, dar nu se restrânge la: spoturi, becuri, panouri, benzi, proiectoare, reflectoare, lămpi pentru iluminat public (stradal și industrial), tuburi (ce înlocuiesc vechile neoane), alimentatoare, telecomenzi, controlere, etc.

Prin ce se diferențiază produsele V-TAC față de celelalte produse existente pe piață? Printr-un raport optim calitate-preț, ce vine în întâmpinarea cerințelor actuale ale pieței.

Începand cu acest an, produsele noastre vor fi disponibile și în magazinul de prezentare Magic LED aflat în București, B-dul Ion Mihalache, nr.42-52, Bloc 35, Parter, Sector 1 dar și on-line prin intermediul site-ului www.magicled.ro.

Așteptăm cu interes să vă demonstrăm calitatea produselor pe care le comercializăm și să contribuim împreună la reducerea consumului energetic și conservarea mediului înconjurător. În magazinul Magic LED, orice produs achiziţionat poate fii testat comparativ cu ce aveţi dvs. acasă, pentru a vă putea ajuta să luaţi o decizie documentată."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu